Do stworzenia poniższych niewielu zdań legła decyzja pewnej komisji oceniającej sprawdzających wnioski PO IG 8.1. Biznesplan był zdyskwalifikowany w trakcie oceny merytorycznej z komentarzem, że nie zostało spełnione pojęciu e-usługi w sensie PARP PO IG, gdyż w celu używania e-usługi potrzebne jest ściągnięcie aplikacji na tablet, a zatem nie mamy do czynienia z sytuacją pracy na żądanie nabywcy e-usługi (konieczne inne działanie).
Nie byłoby może w tym rozumowaniu nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż w serwisie www PARP leży sobie warta zerknięcia prezentacja wskazująca dobre praktyki w biznesplanach PO IG 8.1. Jednym z pokazanych pomysłów leży w zasadzie identyczny na płaszczyźnie IT pomysł, który wszak wykonuje zupełnie inną e-usługę, lecz trudno nie dostrzec podobieństw w metodzie.
Natychmiast rodzi się pytanie: czy w takim razie wypracowano jednakowe kryteria oceny wniosków POIG, czy też może wnioskodawca wraz z wysyłką wniosku jest skazany na pisanie do opracowaniaprotestu oceny projektu. Trudno mi znaleźć odpowiedź na tak sformułowane pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz