Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że blisko 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie zbudowało osobistej strony w sieci i nie korzysta z poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.
Chociaż rezultat analizy sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to można wskazać parę łatwych sposobów na wyeliminowanie problemu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją aktywność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom bardzo często wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: założenie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację zakupionej w sieci templatki u takich ostawców jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście gwarantuje najczęściej natychmiastowy rezultat – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w sieci ale również nie będzie trącać amatorszczyzną. Oznacza to, że, w kwocie około 500 zł netto udaje się zaliczyć wybrane cele.
Budowa witryny nie skutkuje obecnością podmiotu gospodarczego w sieci. Bardzo ważnym staje się jej optymalizacja częstokroć z pomocą doświadczonych podmiotów lub dalej z z moją pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Priorytetem jest to, by zawartość w serwisie internetowym były nieustannie dodawane i zoptymalizowane zarówno w treści jak i w nagłówkach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz