Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP ponad 30% mikrobiznesów w naszym kraju nie zakupiło własnej witryny w internecie i nie używa e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać parę skutecznych metod na wyeliminowanie problemu i stworzenie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie oczywiste, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: zbudowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach założenie zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich twórców jak templatemonster.com.
Tak zrozumiałe podejście gwarantuje w zasadzie natychmiastowy sukces – strona nie tylko znajdzie się w sieci ale również będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W praktyce, w w cenie wdrożenia około 600 pln brutto udaje się odhaczyć wszystkie postawione cele.
Wdrożenie serwisu nie przenosi się na obecność mikrofirmy w internecie. Bardzo ważnym jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą doświadczonych firm lub dalej z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość w serwisie internetowym były nieustannie rozwijane i przygotowane zarówno w treści jak i w meta tagach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz